قوانین و مقررات

قوانین و مقررات شرکت نمایشگاه های بین المللی استان چهارمحال و بختیاری

 

1- غرفه ها در سالن سرپوشیده مجهز به وسایل پیش ساخته که استانداردهای بین المللی تبعیت می نمایداست و شامل پانل های جدا کننده ، موکت، کتیبه، میزو صندلی و روشنایی در حد معمول نمایشگاهی می باشد .

 

2- غرفه ها در متراژ حداقل 12 متر مربع بصورت (4*3) هستند

 

3- غرفه آرایی ، تزئینات داخلی و نظافت داخل غرفه در طول برگزاری نمایشگاه به عهده غرفه داران بوده ودر صورت نیاز به وسایل اضافی می بایست راسا نسبت به تامین ان اقدام نمایند

 

4- شرکت کنندگان حق هیچگونه تغییری در غرفه ها بدون اخذ موافقت این شرکت را ندارند

 

هزینه اجاره غرفه:

اجاره بهای هر متر مربع شامل زمین و خدمات نمایشگاهی است که به طور کامل در فرم های ثبت نام اعلام شده است.

ثبت نام:

1 – فرم ثبت نام و کلیه درخواست ها باید به همراه لیست دقیق کالاهای ارسالی و اعلام متراژ غرفه مورد نیاز بایستی حداکثر تا10 روز قبل از افتتاح نمایشگاه جهت تصویب به شرکت نمایشگاهها تسلیم گردد.

 

2- اعلام آمادگی مشارکت کنندگان به منزله پذیرش در نمایشگاه نبوده و مجری رد یا قبول پیشنهاد مشارکت کنندگان اختیار تام دارد.

3-شرکت کنندگان مجاز به واگذاری ویا تعویض غرفه خود به دیگری اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی نیستند.

 

4- در صورتی که مشارکت کننده واحد تولیدی باشد، همراه داشتن فرمهای مربوطه، کپی پروانه بهره برداری و تولید و یا مدارک ثبت شرکت های بازرگانی ، تجاری و خدماتی اخذ شده از مراجع قانونی ذیربط و در صورت توزیعی بودن قرارداد نمایندگی از شرکتهای تولیدی ، بازرگانی و معرفی نامه از اتحادیه های صنفی مربوطه را به کارشناس نمایشگاه تحویل نمایند.

 

5- شرکت ممکن است در مورد فسخ قراردادباتغییر محل غرفه تصمیماتی اتخاذ نمایند و در این زمینه اختیار تام دارد

 

6- کلیه اطلاعات مندرج در فرم درخواست مشارکت عیناً در سر درب غرفه ها و کتاب راهنمای ویژه نمایشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، لذا در صورت بروز و اعمال هرگونه تغییر مراتب را کتباً گزارش فرمایید و از صحت آن مطمئن شوید.

 

7- در خصوص مشارکت کنندگانی که پس از مهلت تعیین شده اقدام به ارسال مشخصات نمایند، هیچ گونه مسئولیتی در زمینه درج اطلاعات در کتاب راهنمای ویژه نمایشگاه متوجه شرکت نمایشگاههای بین المللی استان نمی باشد.

  

شرایط پرداخت و شرکت در نمایشگاه:

1 – مبلغ کل قرارداد بایستی بعد ار انعقادآن مطابق تعرفه نمایشگاهی به حساب شرکت واریز و فیش آن ارسال گردد.

 

2- شرکت نمایشگاهها می تواندکالا و اموال آن دسته از شرکت هایی که به دلایلی بدهکار بوده و نسبت به تسویه حساب اقدام ننموده اند را بدون قید و شرط ضبط نموده و نسبت به وصول مطالب خود از طریق قانونی اقدام نماید .

 

3- سالنها و غرفه های نمایشگاه تحت پوشش بیمه آتش سوزی ، انفجار و صاعقه می باشند

 

4- مدیریت نمایشگاه در مقابل حوادث غیر مترقبه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

5- به ازای هر12 متر 2 عدد کارت شناسایی ورود به محل نمایشگاه صادر می گردد که مسئولین غرفه ها در طول برگزاری نمایشگاه باید نسبت به نصب آن روی سینه اقدام نمایند.

 

6- رعایت شئونات و اخلاق اسلامی و حجاب کامل برای مشارکت کنندگان و نمایندگان آنها در غرفه ها الزامی می باشد

 

7- هرگونه عملی که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم به اعتبار جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد سازد در پرونده نمایشگاهی مذکور درج و به مرکز توسعه تجارت ایران گزارش و با متخلفین به صورت جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

 

8- ازمسئولین شرکتها درخواست می شود درتهیه لیست کالاهای ارسالی یا عودتی  ،دقت و توجه کافی داشته باشند

لازم به ذکر است درصورت وقوع هرپیشامدی تمام مسئولیت وعواقب ناشی از آن متوجه شرکت ذیربط بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه مجری نمایشگاه نخواهد بود

 

۹- نظافت کلیه فضای عمومی به عهده مامورین نظافت نمایشگاه و نظافت داخل غرفه ها به عهده مشارکت کنندگان می باشد ،بدین ترتیب که باید در پایان هرروز زباله ها و ضایعات را در    کیسه های پلاستیکی جمع نموده و جهت جمع آوری مامورین نظافت در قسمت خارجی غرفه قرار دهند.

 

۱۰- غرفه ها یک یا دو روز قبل از زمان برگزاری نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگان قرار می گیرد

 

۱۱- برای انجام هرگونه تبلیغات محیطی در فضاهای عمومی نمایشگاه ،سایت اینترنتی شرکت نمایشگاهها و کتاب ویژه نمایشگاه با بخش امور فرهنگی و روابط عمومی نمایشگاه تماس حاصل فرمایید.

 

۱۲- از مسئولین غرفه ها درخواست می گردد در طول مدت کارنمایشگاه در محل غرفه حضور دائم داشته باشند ،زیرا نمایشگاه فقط در ساعات غیربازدید حفاظت کالاها را به عهده دارد ودر ساعات بازدید مسئولیت حفظ کالاها هرغرفه به عهده غرفه دار مربوط خواهد بود

 

۱۳- شرکت کنندگان موظفند طبق تاریخ های اعلام شده نسبت به انجام کلیه امور اقدام نمایند . حضورنمایندگان شرکت ها حداقل۴۸ساعت قبل از افتتاحیه نمایشگاه ضروری است

۱۴- غرفه دار موظف خواهد بود از هنگام افتتاح تا پایان مراسم اختتامیه از جمع آوری  و تعطیل غرفه خودداری و پس از اتمام مدت نمایشگاه ضمن انجام تسویه حساب ،ظرف مهلت مقرر که ابلاغ می‌شود گردد نسبت به انتقال لوازم خود از نمایشگاه و تحویل غرفه بصورت اولیه اقدام نماید بدیهی است در صورت عدم تخلیه غرفه در مهلت مقرر مسئولیت حفظ کالای شخصی و هرگونه هزینه انبار داری به عهده مشارکت کننده می باشد

 

۱۵- صاحب غرفه صرفا مجاز به استفاده از فضای واگذاری و امکانات متعارف غرفه بوده و درصورت استفاده نادرست ،جبران هرگونه خسارت وارده احتمالی را تعهد می نماید و همچنین انجام هرگونه تغییری در شکل و ساختار غرفه ویا متعلقات آن تنها با کسب مجوز کتبی از مدیریت نمایشگاه میسر می باشد (تعیین و برآورد خسارت توسط نمایشگاه انجام خواهد شد)

 

۱۶- جابجایی پانل های نمایشگاه ممنوع می باشد ،همچنین نوشتن بروی پانلها و استفاده از پیچ،میخ،ماژیک ویا هر وسیله ای که به بدنه غرفه خسارت وارد نماید ممنوع است.

 

۱۷- ارتفاع مجاز غرفه سازی و چیدمان تجهیزات و لوازم نمایشگاهی حداکثر۳متر بوده و مشارکت کنندگان موظفند طرح غرفه سازی خود را حداقل ۱۰روز پیش از افتتاحیه نمایشگاه جهت تایید امور فنی نمایشگاه به این شرکت ارسال نمایند .

۱۸- در صورت نیاز به پخش آگهی ،تیزر و زیر نویس از صدا و سیما با روابط عمومی شرکت نمایشگاهها تماس حاصل فرمایید .

۱۹- غرفه داران موظف به همکاری با مسئولین نمایشگاه بوده و درصورت تخلف از ضوابط پس از یک مرحله تذکر کتبی نسبت به تعطیلی غرفه اقدام خواهد شد بدیهی است دراین گونه موارد وجوه پرداختی مسترد نخواهد شد

ارتباط باما